15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?

Dostępność: brak towaru
Cena brutto: 37,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
37.00
Cena netto: 35,24 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: One Press
Kod produktu: EE19-33681
Pin It

Opis

Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć się nim właściwie gospodarować. Żadnej z utraconych, bezcennych minut nie można odzyskać. Wielu z nas stosuje zasady zawarte w poradnikach zarządzania czasem, lecz i tak odczuwa przemęczenie oraz narastającą frustrację, bo mimo starań nie udaje się nam ukończyć wszystkich zaplanowanych zadań.

Dzięki tej książce naprawdę zyskasz więcej czasu — nawet kilka godzin tygodniowo. Jej autor przeprowadził solidne badania, aby opisać nawyki zwiększające produktywność 7 miliarderów, 13 olimpijczyków, 29 wzorowych studentów i uczniów oraz 239 przedsiębiorców odnoszących spektakularne sukcesy. Przeanalizował zachowania tysięcy profesjonalistów. Nikt z nich nie stosował technik zwiększania produktywności czy zmniejszania odczuwanego stresu podsuwanych przez popularne poradniki. Zamiast tego myśleli o wartościach i priorytetach. Mieli też określone nawyki. I to właśnie okazało się kluczem do sukcesu. Możesz się tego po prostu nauczyć!

Z tej książki dowiesz się:

  • Jak wyleczyć się z prokrastynacji dzięki zastosowaniu techniki o nazwie „Podróż w czasie”.
  • Jak wychodzić z pracy o 17:00 bez przytłaczającego poczucia winy?
  • Czym jest sekretne narzędzie Richarda Bransona służące do zwiększania produktywności?
  • Jak dzięki „Trzem harwardzkim pytaniom” oszczędzić 8 godzin w tygodniu?
  • Dokąd prowadzi „Siedem kroków” zerowania zawartości poczty elektronicznej każdego dnia.
  • Jak wykorzystać system E-3C do dziesięciokrotnego zwiększenia wydajności.
  • Jak poradzić sobie z poczuciem przepracowania i przytłoczenia obowiązkami.
  • Zyskasz bonus. Quiz: Przekonaj się jak gospodarujesz czasem.
  • Zyskasz bonus: 110 najlepszych cytatów dotyczących zarządzania czasem.

Kevin Kruse jest autorem kilku bestsellerów „New York Timesa”. Jest również przedsiębiorcą, który zaznał smaku szaleńczej pogoni za amerykańskim marzeniem, przeżył bankructwo, aż w końcu stał się ultraproduktywnym, świetnie zarabiającym założycielem wielu firm, wycenianych na miliony dolarów. Regularnie pisze do „Forbesa” i „Huffington Post”. Często wygłasza referaty na różnego rodzaju konferencjach na całym świecie. Mieszka w Pensylwanii. Ma trójkę dzieci.

Szczegóły

ISBN 9788328328358
Autor Kruse K.
Oprawa br
Rok wydania 2017
Format a5
Stron 208

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl